درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

عدم توجه به بخش کشاورزی یکی از علل پایین بودن درآمد سرانه گلستان

دسته بندی اخبار / 1398/6/24

عدم توجه به بخش کشاورزی یکی از علل پایین بودن درآمد سرانه گلستان

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، یوسفی در پنجمین جلسه کمیسیون کشاورزی و صنایع وابسته اتاق گرگان بیان کرد: با عنایت به مشکلات موجود در استان و ارتباط اقتصاد گلستان به بخش کشاورزی، اگر بتوان کاری کرد که در فروش محصولات کشت شده، رونقی ایجاد شود، قطعا وضعیت معیشتی مردم بهبود خواهد یافت. یکی از علل مهم پایین بودن درآمد سرانه گلستان نسبت به سایر استان ها عدم توجه به بخش کشاورزی است.

امیر یوسفی نایب رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان اظهار داشت: با عنایت به وضعیت حاکم، می بایست تغییراتی در این بخش ایجاد کنیم، اگر فقط رسیدن به اهداف را به تولید گندم اختصاص دهیم نباید با توجه به قیمت های خرید تضمینی، انتظار رونق را داشته باشیم.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران گفت: الگوی کشت بسیار با اهمیت است، یک سری از محصولات در گلستان تولید می شود اما خروجی برای استان ندارد. در مقابل نیز کشت برخی محصولات در اشتغال و صنعت استان نقش مثبتی دارد که انتظار می رود توسعه یابد.

یوسفی رییس کمیسیون کشاورزی اتاق گرگان خاطر نشان کرد: واردات برخی محصولات ضربه سنگینی به تولیدات کشور وارد می کند که بر خلاف اقتصاد مقاومتی است. امیدواریم در این امر بازنگری صورت گیرد.


https://edu.gccim.com/blog/455

ارسال نظر

بالا