درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

تغییر نگرش مدیران، پیش نیاز تحقق جهش تولید

دسته بندی اخبار / 1399/2/14

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: جهش در تولید و ایجاد ثروت در استان، نیازمند فراهم شدن زیرساخت ها و تغییر نگرش مدیران است.

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، امیر یوسفی  در نشست خبری مشترک با سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تامین مواد اولیه در اولویت جهش تولید است و استفاده آن در داخل استان منجر به افزایش اشتغال و ارزش افزوده بیشتر خواهد شد. به عبارت دیگر باید خام فروشی قطع شود و به فکر ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت در استان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: استان گلستان در بخش کشاورزی ظرفیت بالایی دارد ولی بهره وری کمتر اتفاق می افتد. در واقع از طرح های مصوب درون استانی تنها 30 درصد آن عملا به مرحله بهره برداری می رسد زیرا شرایط و امکانات کمتر مهیا می شود و موانعی وجود دارد، لذا همراهی مدیران و همکاری بانکها برای جهش تولید ضروری است.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با اشاره به مشارکت فعالان اقتصادی استان در طرح پیشگیری از ویروس کووید ۱۹ گفت: از مجموع 150 میلیارد تومان کمک های فعالان اقتصادی کشور در بحث کرونا، اتاق بازرگانی گرگان نزدیک به 15 میلیارد تومان برای تهیه لوازم پزشکی و بهداشتی مورد نیاز در مراکز درمانی استان کمک کرد.


https://edu.gccim.com/blog/815

ارسال نظر

بالا