درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

دیدار اعضای شورای شهر و شهردار گرگان با رییس و برخی اعضای هیئت نمایندگان اتاق گرگان

دسته بندی اخبار / 1397/7/17

کاهش نرخ بازده سرمایه گذاری نشان دهنده کم کاری برخی مدیران است

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان: روابط اتاق بعنوان نماینده بخش خصوصی با شهرداری موجب می شود در سیاست های آتی موثر باشد.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان اظهار داشت: شرکت های پیمانکاری با بنیه مالی 2000 میلیاردی توانایی خوبی در اجرای پروژه ها دارند.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان گفت: نرخ بازده سرمایه گذاری در کشور منفی شده که نشاندهنده کم کاری در این حوزه است.

وی افزود: نباید مدیران، سلیقه شخصی خود را در تصمیمات تحمیل کنند،. بخش خصوصی در کنار مسئولین آمادگی همکاری و تکمیل پروژه ها را داریم. می بایست دغدغه مقام معظم رهبری را مدنظر فعالیت های خود قرار دهیم.

چوپانی وضعیت موجود را ویژه دانست و تاکید کرد: در این شرایط نیاز است که رویکرد ها تغییر کند و بر مبنای شرایط حاکم تصمیم گیری کرد. این شرایط مورد و در تغییر آن نیز استحمام فکری پیش نیاز است.

جذب سرمایه گذار از اهداف مدیریت شهری گرگان است

 به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در دیدار با رییس و برخی اعضای هیئت نمایندگان اتاق گرگان بیان کرد: جذب سرمایه گذار از اهداف مدیریت شهری گرگان است، باید با تفکری جدید وارد گوی شد.

وی در رابطه اهمیت تفکر اقتصادی اظهار داشت: در شورای شهر و شهرداری اگر با نگرش اقتصادی وارد نشویم مطمئنا با مشکل مواجه خواهیم شد، همکاری با اتاق قطعا مسیر رسین به اهداف را تسهیل خواهد کرد.

شهردار گرگان ادامه داد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از اولویت ها و چشم انداز شهرداری گرگان است، در این راستا معاونتی با عنوان سرمایه گذاری در شهرداری گرگان ایجاد شده است و در رابطه جذب سرمایه گذار فعالیت می نماید.

در گردشگری شهری بیش از این تلاش شود

 امیر یوسفی نایب رییس اتاق گرگان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: سرمایه گذار به سوی کسب درآمد حرکت می کند، به شرایط کسب درآمد در این حوزه توجه شود.

وی همچنین افزود: بروکراسی های اداری موجود موجب کندی عملکرد و در نتیجه عدم انگیزه خواهد شد.

محمد جعفر راییجی عضو هیئت رییسه اتاق گرگان در این دیدار بیان کرد: شهرداری یک نهادی همه جانبه است که می تواند تاثیر عمیقی در زندگی شهروندان داشته باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذاری و استفاده از توان بخش خصوصی اظهار داشت: متاسفانه استان گلستان در سال های گذشته جزو استان های سرمایه گریز بوده است.

راییجی رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق گرگان گفت: در گردشگری شهری باید بیش از این تلاش و به شهروندان احترام گذاشته شود. در رابطه به مسائل اقتصادی نیز نیاز به اتحول داریم.

علی صفر نژاد عضو هیئت نمایندگان اتاق گرگان نیز گفت: رونق اقتصاد موجب توسعه شهری خواهد شد.

وی افزود: صنعت گردشگری موتور محرکه ای است که می توان بسیاری از مشاغل دیگر را تحت تاثیر خود قرار دهد، نیاز است دلایل توقف مسافران را در گرگان بررسی و آن را تقویت کنیم. متاسفانه از این ظرفیت استفاده خوبی نشد.


https://edu.gccim.com/blog/11

ارسال نظر

بالا