درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

آیین افتتاح شعبه صلح و سازش اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان

دسته بندی اخبار / 1400/7/7

شعبه صلح و سازش اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان افتتاح شد

با هدف پیگیری دعاوی فعالان اقتصادی شعبه صلح و سازش اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان، مهندس چوپانی در این رویداد بیان کرد: با عنایت به این اتفاق مهم، بعنوان پارلمان بخش خصوصی آمادگی خود را جهت سعی درسازش دعاوی بین فعالان بخش خصوصی اعلام می نماییم.

 

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان اظهار داشت: این هشدار را دادیم که اگر در مورد تامین آب فکری نشود متاسفانه در آینده نزدیک، شاهد مشکلات اجتماعی و اقتصادی خواهیم بود. در این راستا و طبق نظریه کارشناسی، از سال1397 شیرین سازی آب دریای خزر را پیشنهاد دادیم و از دادگستری استان گلستان در راستای انتقال این موضوع مهم به ریاست قوه قضاییه تشکر می نماییم.

وی افزود: با شیرین سازی 1 میلیمتر آب دریای خزر می توان مشکل کم آبی استان های شمالی و شرق کشور را برطرف کرد.

مهندس چوپانی گفت: متاسفانه در این مدت فرصت سوزی شد لذا نیاز است این اقدامات بنیادی، با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: با نظریه فنی مانع هدر رفت منابع در طرح غیر کارشناسی برقی کردن راه آهن اینچه برون به گرمسار شدیم و در مقابل مسیر ریلی اینچه برون به شاهرود را  پیشنهاد داده ایم که می تواند موجب صرفه جویی منابع مالی و کاهش 520 کیلومتری مسیر شود.

 

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان نیز در این نشست بیان کرد: شعبه صلح و سازش اتاق های بازرگانی می تواند موجب سرعت در رسیدگی پرونده ها شود.

وی به مشکلات واحد های اقتصادی اشاره کرد و افزود: علاوه بر اهمیت تامین آب بابت مصرف مردم، صنایع نیز با کمبود این مایه حیات مواجه هستند و در این برهه زمانی شیرین سازی آب دریای خزر می تواند این مشکل را رفع نماید.

وی افزود: استان گلستان به لحاظ نعمات الهی از ظرفیت خوبی برخوردار است اما از توسعه یافتگی و رونق رتبه خوبی ندارد.

 

طبق احکام جداگانه ای از سوی قوه قضاییه، امیر یوسفی بعنوان رییس، رحمت ا.. موحدی و سروش رفاهی نیز بعنوان اعضای اصلی شعبه صلح و سازش اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان انتصاب شدند.


https://edu.gccim.com/blog/1247

ارسال نظر

بالا