درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

دیدار رئیس و برخی اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان با سید حسینی معاون قضایی دادگستری استان گلستان

دسته بندی اخبار / 1400/8/30

مشکلات گازی با ترکمنستان، مولود گزارشات خلاف واقع است

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان مهندس چوپانی در دیدار با اسپانلو دادستان جدید مرکز استان گلستان بیان کرد: اقدامات ارزشمند و همکاری قوه قضاییه در حمایت از تولید، قابل تقدیر است. همچنین در مورد پیشنهاد شیرین سازی آب دریای خزرکه از سوی اتاق بازرگانی گرگان مطرح شد، حمایت خوبی از سوی این قوه صورت گرفته است.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان: گزارشات خلاف واقع موجب بروز مشکلات فعلی شده است که انتظار داریم با این آسیب به طور جد برخورد شود. مشکلات گازی با ترکمنستان را می توان یکی از نمونه نتایج گزارش خلاف واقعیت نام برد که سبب شد مجدد در حال رایزنی انتقال گاز باشیم.

محمود اسپانلو دادستان جدید مرکز استان گلستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت از تولید، بیان کرد:دیدگاه دستگاه قضا بر حمایت از تولید است و در این رابطه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده مصوبات 18 گانه در مورد قرارداد های بانکی تدوین شده است که به حمایت از بخش خصوصی منجر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: قانون گریزی و گزارشات نادرست به آسیبی جدی تبدیل شده است که اصرار بر ریشه کنی این موضوعات داریم.


https://edu.gccim.com/blog/1254

ارسال نظر

بالا