درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

گلستان قطب همنوع دوستی

دسته بندی اخبار / 1400/12/18

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان، یوسفی نایب رئیس اتاق گرگان دردیدار رئیس جمهور با خیرین استان گلستان، اظهار داشت: گلستان قطب همنوع دوستی و فعالیت های نیکوکارانه است.

امیر یوسفی نایب رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان در این دیدار با اشاره به اقدامات ارزشمند فعالان اقتصادی استان گلستان در سیل آق قلا و تجهیز مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا افزود : فعالان اقتصادی استان گلستان با برغم مشکلات موجود در حوزه های تولید و تجارت و تبعات ناشی از تحریم ظالمانه امریکا ، در حمایت از سیل زدگان و مقابله با کرونا بسیار خوب درخشیدند و رسالت اجتماعی خود را به نحو احسن به انجام رساندند

وی گفت : کمک های فعالان اقتصادی استان گلستان زبانزد استانهای کشور است و به نسبت جمعیت و حوزه فعالیت ، بیشترین کمک ها را در زمینه سیل و مقابله با ویروس کرونا داشتند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران اضافه کرد علاوه بر این کمک ها فعالان اقتصادی سالانه بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان اهدا می کنند.

یوسفی گفت : فعالان اقتصادی همواره در خدمت دولت و مردم بوده اند و امروز هم با تمام توان آماده حمایت از برنامه های دولت هستند.

در این دیدار آیت الله دکتر رئیسی رییس جمهور با تشکر از کمک های فعالان اقتصادی استان گلستان در سیل و مقابله با ویروس کرونا گفت : کمک فعالان اقتصادی در حل مشکلات مردم و دولت ، بسیار کارساز بوده است.

وی افزود : بخش خصوصی در دولت سیزدهم مورد حمایت جدی است و این حمایت را عملا نشان داده و ادامه خواهد داشت.

رئیس جمهور گفت : امروز تکیه دولت برای توسعه و آبادانی کشور به مردم است و حل بسیاری از مشکلات مردم با کمک خیرین انجام می شود.

در پایان این دیدار آقای یوسفی نایب رئیس اتاق گرگان اهم کمک های فعالان اقتصادی در زمینه سیل و مقابله با ویروس کرونا را طی نامه ای تقدیم رئیس جمهور کرد.


https://edu.gccim.com/blog/1279

ارسال نظر

بالا