درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نشست هم اندیشی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با فرماندار شهرستان آق قلا

دسته بندی اخبار / 1402/10/30

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان، امیر یوسفی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در این نشست بیان کرد: اتاق بازرگانی به عنوان مشاوره سه قوه به شمار می رود و تلاش می کند  مطالبات فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه تولید و صادرات را پیگیری کند.
 
وی افزود:شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ظرفیتی است که می توانیم مشکلات و مطالبات بخش خصوصی را در آن طرح موضوع و پیگیری کنیم .
 
یوسفی گفت:در سرمایه گذاری ظرفیت هایی که وجود دارد را معرفی کنید تا بتوانیم آنها را شناسایی و به سرمایه گذاران معرفی کنیم در همین راستا کسب و کاری توسعه پیدا می کند که از قبل بازار فروش داشته باشد.
 
وی گفت:در بحث مسئولیت های اجتماعی اتاق کارهای زیادی در ش در زمینه سیل و هم در زمینه اشتغال شهرستان آق قبل انجام داده است.
 
یوسفی اظهار داشت:اتاق بازرگانی گرگان دارای ده کمیسیون تخصصی است، کمیسیون ها بازوهای مشورتی اتاق هستند که موضوعات و مشکلات اقتصادی و کسب و کار در آن مطرح و توسط اتاق بازرگانی چه در استان و در کشور پیگیری می شود.
 
رئیس اتاق بازرگانی گرگان بیان کرد:اگر استان گلستان می خواهد توسعه پیدا کند باید روابط را با کشورهای همسایه گسترش بدهیم زیرا صادرات پیشانی توسعه هر استان می باشد.
 
یوسفی گفت:در بحث کشور ترکمنستان یکی از موضوعاتی که حائز اهمیت است تسهیل در بحث صدور ویزا و کنسولگری این کشور در استان گلستان است که توسط اتاق درحال پیگیری است زیرا این امر باعث توسعه مراودات تجاری و اقتصادی استان گلستان و کشور ترکمنستان می شود.
 
وی افزود:بازارچه مرزی با کشور ترکمنستان فرصت های اشتغالزایی بالایی را ایجاد می کند.


https://edu.gccim.com/blog/1561

ارسال نظر

بالا