درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

نشست هم اندیشی رئیس و برخی از اعضا هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گرگان با محمد شهریار سرکنسول کشور پاکستان در مشهد

دسته بندی اخبار / 1402/12/14
آماده توسعه روابط با پاکستان هستیم

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان، امیر یوسفی رئیس اتاق بازرگانی گرگان در نشست هم اندیشی با محمد شهریار سرکنسول کشور پاکستان در مشهد بیان کرد: استان گلستان درتولید محصولات کشاورزی وصنایع وابسته از ظرفیت بسیار بالایی برخودار است و در زمینه تولید کشاورزی، میوه و تره بار، مواد غذایی، لبنیات، آرد، کنسرویجات، تولیدات دام وطیور، انواع آبزیان، توان زیادی دارد.

وی در ادامه افزود:همچنین این استان در زمینه تولیدات صنعتی از جمله پتروشیمی، مصالح ساختمانی، قطعات خودرو و صنایع دارویی، صنایع سلولزی و فنی مهندسی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

یوسفی گفت:استان گلستان در تولید پنبه و مرغ مقام اول را به خود اختصاص داده و در تولید دانه های روغنی نیز مقام اول را در کشور داریم

رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت:گلستان به لحاظ فرهنگی از تنوع بالایی برخوردار است به همین دلیل مردم آداب و رسوم متنوعی دارند و بیش از 60 نوع صنایع دستی تولید می کنند.

وی افزود:ما در استان گلستان  بیش از 1500 اثر تاریخی همچنین بیشتر از 400 جاذبه ی گردشگری طبیعی داریم

خوشبختانه دولت ومردم دوکشور تمایل بسیاری درتوسعه روابط دارند

-  امیدواریم که با اعتمادی که بین دوکشور هست این همکاریهای توسعه پیدا کند.

-  در حال حاضر بازرگانان استان گلستان در زمینه ی واردات و صادرات با کشور پاکستان فعالیت دارند و ما علاقمند هستیم که این روابط را گسترش دهیم.

-آمادگی داریم که هیاتهای تجاری را از کشور دوست و برادر پاکستان پذیرش کنیم و همچنین هیات تجاری از استان گلستان به پاکستان اعزام کنیم

 


https://edu.gccim.com/blog/1571

ارسال نظر

بالا