درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کردکوی

دسته بندی اخبار / 1403/5/8

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کردکوی با حضور رییس کل دادگستری گلستان، دادستان مرکز استان و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد

 

ایستادگی تمام قد دستگاه قضایی استان پای دغدغه های بخش خصوصی

امیر یوسفی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کردکوی بیان کرد: با توجه به اینکه تولید در کشور با مشکلات زیادی رو به رو هستیم، در دولت شهید آیت الله رئیسی دغدغه های بخش خصوصی از سوی دستگاه قضایی و دولت مورد توجه و حمایت بوده و فعالان بخش خصوصی خواستار ادامه این حمایت در دولت چهاردهم هستند.

وی افزود:ما به عنوان نماینده بخش خصوصی طی چند جلسه ای که دکتر پزشکیان با فعالان بخش خصوصی داشتند چالش های این قشر را عنوان کردیم و درخواست رفع آنها و حمایت از تولید شدیم

یوسفی گفت:یکی از معضلات اساسی واحدهای تولیدی بحث ناترازی در برق است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد:در استان گلستان مصرف برق واحدهای تولیدی کم است ولی متاسفانه در تقسیمات کشوری به صورت یکسان محاسبه می شود.

یوسفی افزود:در کمبود برق فقط صنعت مورد هدف قرار گرفته است که اگر فکری در این مورد نشود بسیاری از واحدهای تولیدی چراغشان خاموش می شود

وی بیان کرد:همه ماها در داخل یک کشتی هستیم با توجه به مشکلات زیادی که وجود دارد برای پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان باید تمام تلاش را داشته باشیم تا دغدغه را از فعالان اقتصادی کم کنیم، این امر نیازمند همراهی بخش خصوصی و دولت است.

یوسفی تصریح کرد:در بحث کشاورزی استان سیب زمینی دچار چالش هایی شده و از طرفی وزارت جهاد کشاورزی صادرات این محصول را ممنوع کرد اتاق بازرگانی طی نامه نگاری، این اخطار را داده بود اما زمانبرش کردند باعث شد که بازار صادراتی این محصول را از دست بدهیم و خسارات زیادی را به کشاورزان وارد شد.

وی گفت:این ظلمی که به کشاورزان شد باعث آن تصمیمات غلطی بود که وزارت جهاد گرفته است و ما توقع داریم دستگاه قضا در این زمینه وارد شود.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان بیان کرد:با توجه به شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند انتظار می رود دستگاه های دولتی همراهی لازم را داشته باشند تا واحدهای تولیدی بتوانند به پیشرفت و توسعه برسند.


https://edu.gccim.com/blog/1640

ارسال نظر

بالا