درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

پیام رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان به مناسبت هفته دفاع مقدس

دسته بندی اخبار / 1403/7/1

دفاع مقدس، قله رفیع و نقطه اوج رشادت، ایثار، عشق، شور و شعور و تبلور زیباترین صفات انسان متعالی در کره خاکی است و یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان گرانقدر، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران سرافراز جنگ تحمیلی همچون چراغی روشنگر راه آزادمردان و ظلم ستیزان است.

بی تردید هفته بزرگداشت "دفاع مقدس" که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.

بی تردید به‌کارگیری الگوی دفاع مقدس در جنگ اقتصادی می‌تواند منجر به توفیقات ماندگار برای اقتصاد ایران شود و راه‌های بسته را باز نماید.

مردمی کردن اقتصاد و حضور پررنگ آنها در میدان اقتصادی حماسه‌های جدیدی را خلق می کند که برکات آن برای اقتصاد ایران ماندگار خواهد بود.

ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دست تمامی تلاش گران میدان‌های اقتصادی را به گرمی می‌فشاریم و امید داریم با تلاش و همدلی همه‌جانبه میان فعالان اقتصادی بخش خصوصی و قوای سه‌گانه افق‌های روشنی پیش روی مردم قهرمان ایران قرار گیرد.

 

امیر یوسفی – رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان


https://edu.gccim.com/blog/1673

ارسال نظر

بالا