درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

سفر هیات تجاری گلستان به منگستائو قزاقستان

دسته بندی اخبار / 1397/7/28

به گزارش روابط عمومی اتاق گرگان،حضور  بازرگانان حوزه های گردشگری، کشاورزی، صنعتی و تعدادی از مدیران اجرایی در منگستائو قزاقستان طی سفر یک روزه از فرودگاه بین المللی گرگان به مقصد اکتائو انجام شد.

مهندس علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان، در حاشیه این سفر بیان کرد: در این سفر دو تفاهم نامه ها بصورت جداگانه بین استانداران و همچنین روسای اتاق های دو طرف، امضا شد.

وی افزود: در زمینه مناسبات اقتصادی بلندمدت،‌ تقویت و گسترش روابط و همکاری های دوجانبه براساس منافع متقابل دو استان، با در نظر گرفتن مصالح و اصل برابری توافق شد. بر اساس مفاد این تفاهم نامه طرفین در جهت بهره برداری موثرتر از پتانسیل ها و امکانات بالقوه تجاری- اقتصادی دو استان در زمینه های اقتصادی، بانکی، بازرگانی،‌ گردشگری، صنعتی، معدنی، کشاورزی، آبزی‌پروری، حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای و خدمات فنی، مهندسی، علمی و فناوری به توافق رسیدند.

وی اشاره کرد: طی این سفر از مکان های تجاری, اقتصادی و کارآفرین استان منگستائو بازدید شد.

چوپانی افزود: جلسات مذاکرات B2B بخش دیگری از این سفر بود که در ۵ گروه گردشگری و حمل و نقل مسافری (ریلی، هوایی، اتوبوس دریایی), کشاورزی شامل محصولات پروتئینی، نهاده ها و محصولات کشاورزی، آبزی پروری، غلات, توسعه فعالیت های بازرگانی، خدمات فنی ومهندسی، صادرات و واردات , همکاری های  بانکی, مبادلات دانشگاهی، علمی، فناوری و گردشگری سلامت ان


https://edu.gccim.com/blog/23

ارسال نظر

بالا