درباره اتاق
خدمات الکترونیک
معرفی استان
تشکل ها
فعالین اقتصادی

اعضای هیات رئیسه و مدیران اتاق بازرگانی گرگان از اتاق تهران دیدار کردند

دسته بندی اخبار / 1398/9/26

 

هم‌اندیشی برای همکاری بیشتر بین دو نهاد بخش خصوصی استان تهران و گلستان

پس از حضور رئیس اتاق تهران در استان گلستان برای کلنگ‌زنی پروژه‌ ساخت واحدهای مسکونی برای هموطنان آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده و افتتاح چند پروژه عمرانی که با همراهی استانداری گلستان و اتاق بازرگانی گرگان همراه شده بود، رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی گرگان به همراه چند تن از مدیران این اتاق به تهران سفر کردند تا علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با رئیس و دبیرکل اتاق تهران از واحدهای مختلف پارلمان بخش خصوصی پایتخت بازدید کنند.

هیات اعزامی از اتاق بازرگانی گرگان، که به سرپرستی علی‌محمد چوپانی، به اتاق تهران آمده بود بعد از دیدار با مسعود خوانساری، رئیس اتاق تهران و گفت‌وگو در مورد همکاری‌های این دو نهاد بخش خصوصی، در نشستی با بهمن عشقی، دبیرکل و تعدادی از مدیران و معاونان اتاق تهران امور اجرایی و خدمات‌دهی به اعضا و فعالان بخش خصوصی را به بحث و تبادل‌نظر گذاشتند و با فرآیندهای معمول اجرایی در اتاق تهران آشنا شدند.

هم‌چنین در ادامه اعضای این هیات از واحدهای مختلف اتاق مانند صدور کارت عضویت و بازرگانی و گواهی مبدا بازدید کردند. هم‌چنین مدیران اتاق بازرگانی گرگان با حضور در واحدهای متناظر با مدیران اتاق تهران به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداختند و راه‌های همکاری را بررسی کردند.


https://edu.gccim.com/blog/589

ارسال نظر

بالا